петък, 17 юни 2016 г.

Под небето на Тоскана

Италия беше една мечта, която успях да сбъдна благодарение на родителите ми, които ни подариха медена седмица там преди 7 години. Посетихме няколко региона. Въпреки че видях много малка част от Тоскана, тя ме заплени. С удоволствие бих отишла на обиколка само там някой ден.
Изключително вдъхновяващи за мен бяха снимките на фотографа 
Евгени Динев. В сайта му можете да разгледате и други приказни пейзажи.
Чудесен финал за журнала ми се оказа темата за пътуване, мечти и спомени, въпреки че имам една страница, което още е недовършена, но се надявам Музата да ме посети скоро, за да я завърша.

Ето я и моята Тоскана. Признавам, че в съзнанието ми страницата изглеждаше далеч по-добре, но толкова успях с да се справя с рисуването.


3 коментара:

Kath Stewart каза...

great art journal page...love the bright colours you have used... thank you so much for sharing at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

Kati каза...

Маги, чудесно си предала настроението, което те обзема като си мислиш за Италия, а това си е най-важното в една творба :) ако питаш мен,
Желая ти да се завърнеш скоро пак в Тоскана.

Ann каза...

Great art journal page - may your dream come true :)
Thanks for playing along with us at CardMania Challenges :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails